Mirisi
Mirisi nas okružuju, bude sjećanja, mjenjaju naša raspoloženje u trenu, ali isto tako miris je jedan od najvažnijih faktora koji utiče na kupca prilikom obabira i kupovine nekog produkta.
Grupa proizvoda za čišćenje
- Praškasti deterđenti (cvijetni, svježi, parfumirani, nježni…)
- Tečni deterđenti za suđe (limun, naranđa, jagoda, zelena jabuka, breskva, vanilija…)
- Omekšivači (cvjetni, svježi, parfumirani, nježni..)
- Sredstva za čišćenje (limun, lavanda, okean, bor, parfumirani, svježi, cvijetni…)
Grupa proizvoda za ličnu higijenu
- Tečni sapuni (voćni, cvijetni, parfumirani, aromatizovani…)
- Vlažne maramice (cvijetni, mirisni, parfumirani, puderasti, kremasti…)
- Lična njega (aromaterapija, svježi miris, biljni miris, parfumirani…)
- Kolonska (limun, lavanda, baby…)
Grupa kozmetičkih proizvoda za ličnu higijenu
- Lična njega (mirisi za kreme za ruke i tijelo, mirisi za gelove za kosu, za kreme za sunčanje, mirisi za ostale kozmetičke produkte..)
- Parfemi i dezodoransi (muški, ženski, unisex, orijentalni..)
- Osvježivači prostora (voćni, cvijetni, parfumirani, svježi…)
- Ulja za masažu (lavanda, ruzmarin, pačuli, jasmin, aloa vera, limun, egzotik, orijent, med, eukaliptus..)
Grupa industrijskih produkata
- Kreme za cipele (med, badem…)
- Plastika /higijenske vrečice (jagoda, limun, naranđa, vanilija, jabuka..)
- Neutralizator neugodnih mirisa (Lavanda, kruška, banana, okean…)
- Mirisi za gardarobu (jabuka, limun, lavanda…)